لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها
نوشته شده توسط : ali

 

مقدمه
هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد، بنابراین ثبت شرکت الزامی می باشد و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. وقتی که شرکتی به ثبت می رسد، مزایای بسیاری برای ما خواهد داشت. از جمله این مزایا میتوان به اعتبار حاصل از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها نام برد. همچنین برای اینکه بتوانیم با شرکتهای ثبت شده دیگر داد و ستد انجام دهیم، باید از صحت ثبت شرکت آنها اطلاع پیدا کنیم که راه آن استفاده از لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها در سایت های دولتی کشور است.

اما آیا امکان مشاهده لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها وجود دارد؟
اداره ثبت شرکتها به عنوان مرجع قانونی ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان در چند سال گذشته با رویکرد دولت نسبت به انجام امور از طریق اینترنت، با راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت شرکت ها، بسیاری از فرآیندها را آسان کرده است. لازم به ذکر است تمامی امور ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر از طریق همین سامانه صورت می پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد نظر انجام می گیرد. سایت اداره ثبت شرکتها به آدرس   می باشد. تمامی شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند.

مشاوره رایگان ما برای ثبت برند و علامت تجاری
مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.

 
در انتهای صفحه بخش نظرخواهی قرار داده شده است که می توانید سوالات خود را مطرح کرده و در کمتر از 24 ساعت کاری پاسخ خود را دریافت کنید.
مراجعه حضوری
در قسمت تماس با ما ( بالای صفحه ) آدرس همراه با نقشه برای شما عزیزان قرار داده شده است.
​روش های دسترسی به لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها
روش اول
1- یکی از مهم ترین منابع قابل استناد برای همه اشخاص ، ارگان ها ، سازمان های دولتی و خصوصی ، سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور به نشانی http://ilenc.ir می باشد . در این سامانه درج یکی از اطلاعات ذیل جهت استعلام شرکت الزامی است :
• نام شرکت
• شماره ثبت شرکت
• شناسه ملی شرکت

 

روش دوم
2- دومین راه برای بررسی اطلاعات مهم و اساسی شرکتهای ثبت شده، آگهی تاسیس شرکت که شامل اسم شرکت، تاریخ ثبت شرکت، اسامی اعضا هیئت مدیره شرکت، سرمایه شرکت، حق امضا مجاز شرکت و آدرس شرکت ثبت شده در آن قید میگردد و همچنین کلیه تغییرات شرکتهای ثبت شده از طریق سایت رسمی روزنامه رسمی کشور می باشد. کافیست به سامانه روزنامه رسمی به نشانی مراجعه کنید ، اطلاعات لازم در مورد شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها را با قید یکی از موارد زیر جستجو نمایید :

• اسامی شرکتهای ثبت شده
• تاریخ ثبت شرکتهای ثبت شده
• شماره ثبت شرکتهای ثبت شده
• شناسه ملی شرکتهای ثبت شده

فیلم آموزش استعلام روزنامه رسمی شرکت ها - آموزش کار با سایت روزنامه رسمی
اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها

 





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: